Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Νοέμβριος, 2017

ΤΡΩΤΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ

Εικόνα
Δύο φορές την εβδομάδα, τρώτε θαλασσινά και ψάρια. Τα τρόφιμα αυτής της κατηγορίας περιέχουν μεταξύ άλλων θρεπτικών συστατικών, ιώδιο, σελήνιο, φώσφορο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ενώ το κρέας τους έχει – γενικά - λίγα λιπαρά. Εξαίρεση αποτελούν τα λεγόμενα «λιπαρά» ψάρια, που αν και έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα λιπαρών (συνήθως βέβαια λιγότερη από το κόκκινο κρέας), είναι ευεργετικά για την υγεία της καρδιάς, λόγω των ω3 λιπαρών που περιέχουν