Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Δεκέμβριος, 2017

ΑΛΑΤΙ ΚΑΙ ΑΛΑΤΙΣΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ/10 ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΑΛΑΤΙ

Εικόνα
Είναι αλήθεια ότι στους περισσότερους ανθρώπους αρέσει το αλάτι, αλλά το νάτριο που περιέχει προκαλεί σε σημαντικό μέρος του πληθυσμού αρτηριακή υπέρταση. Όλοι, συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών πάνω από 2 ετών, θα πρέπει να μειώσουν την πρόσληψη νατρίου σε λιγότερο από 2300 mg (1 κουταλάκι του γλυκού) την ημέρα, προσμετρώντας και το αλάτι που βρίσκεται στα συσκευασμένα ή προπαρασκευασμένα τρόφιμα, που συνήθως είναι η κύρια πηγή αλατιού. Οι ενήλικες από 51 ετών και άνω, και άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη, ή χρόνια νεφρική νόσο θα πρέπει να μειώσουν την πρόσληψη νατρίου στα 1500 mg (λιγότερο από ½ κουταλάκι του γλυκού αλάτι) την ημέρα ή σε κάθε περίπτωση ανάλογα με τις οδηγίες που έχουν λάβει από τον θεράποντα ιατρό.